سرنگونی ۲۶ پهپاد اوکراینی در «روستوف» روسیه-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

سرنگونی ۲۶ پهپاد اوکراینی در «روستوف» روسیه

مقامات محلی روسیه اعلام کردند که سامانه‌های پدافند هوایی این کشور ده‌ها پهپاد مهاجم اوکراینی را در منطقه «روستوف» رهگیری و سرنگون کردند.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۳ - ۳۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 20
کد خبر: ۲۵۰۵۱۴

به گزارش راهبرد معاصر، «واسیلی گلوبِف» فرماندار منطقه روستوف امروز شنبه اعلام کرد که سامانه‌های پدافند هویی نیروهای مسلح روسیه دیشب در این منطقه ۲۶ پهپاد مهاجم اوکراینی را رهگیری و سرنگون کردند.

 

به گفته فرماندار روستوف این حادثه خسارتی در پی نداشته و کسی نیز زخمی یا کشته نشد.

 

حملات پهپادی و موشکی ارتش اوکراین علیه شهرهای مرزی روسیه در هفته‌های اخیر شدت یافته است.

 

وزارت دفاع روسیه روز جمعه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که شب گذشته پدافند هوایی این کشور ۳۳ پهپاد اوکراینی را بر فراز کریمه سرنگون کرده است.

 

بیانیه مذکور در ادامه اضافه کرد: همچنین ۲ فروند پهپاد بر فراز استان بریانسک منهدم و رهگیری شده و ۱۰ قایق بدون سرنشین اوکراینی نیز در دریای سیاه منهدم شدند.

 

این در حالیست که وزارت دفاع روسیه روز پنج‌شنبه گزارشی از پیشرفت نیروهای این کشور در نبرد با اوکراین ارائه کرده بود.

 

گروه رزمی «زاپاد» در منطقه عملیاتی خود یک نفربر زرهی و ۳ انبار مهمات ارتش اوکراین را هدف قرار داد. ارتش اوکراین در این منطقه تا ۶۵۰ نظامی خود را از دست داد. در منطقه عملیاتی گروه نبرد «یوگ»، ارتش اوکراین ۶۱۰ نظامی خود را از دست داد./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده